mandag den 22. marts 2010

Tid til fornyelse!

Jeg har nu igennem det sidste stykke tid tænkt at jeg bliver nød til at gøre lidt ved min kære blog. Og mit resultat er blevet, at det nu skal blive til en rigtig blog. Sådan en hvor jeg rent faktisk skriver noget om hvad der lige sker i min verden. Men stadig med billeder hver gang! :)


Jeg har i den sidste tid været ramt at eksamens stress, og desværre ser det først ud til at stoppe til sommer.. Men til den tid kan jeg heldigvis også kalde mig for rigtig pædagog! Det bliver så fantastisk!!

Jeg har lige overstået min skriftlige psykologi opgave, som jeg virkelig ikke har nogen idé om hvordan er gået. Er lidt bange for at det ikke er gået særlig godt. Så kryds finger!! :)

Det var så en meget kort opdatering om min verden lige pt, og synes at jeg vil slutte af med dette billede:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar